Saturday 7 January 2012

Cara Bermain Dengan Payudara Agar Isteri Anda Berasa Seronok

Buat panduan dan menambah idea dalam hubungan intim pasangan suami isteri. Yang belum ada lesen pun digalakkan membaca teknik ini, buat tambah ilmu bila dah berumahtangga nanti. 

Jangan dok main terjah jer… jangan jadi suami syok sendiri.

1. Pertamanya, cium bahagian luar payudaranya. Pastikan bibir anda telah lembap waktu melakukannya.

2. Cium payudaranya sambil perlahan mengarahkan bibir sehampir mungkin ke puting. Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar dia dapat merasakan kehangatan nafas anda.


3. Gunakan hujung lidah untuk mengusap sekeliling areolanya. Berikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.
 
4. Geletik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan dia menikmati permainan lidah anda. Jika dia berbunyi atau klimaks tiba-tiba, ini bermaksud dia menyukai ciuman anda.

 
5. Ketika anda merasakan putingnya semakin tegang, arahkan dan tusukkan hujung lidah anda ke putingnya, sambil menggerakkan hujung lidah ke atas dan ke bawah putingnya. kemudian, perlahan-perlahan masukkan putingnya ke dalam mulut anda. Hisap sambil memainkannya dengan hujung lidah anda.

 
6. Ramas payudara sambil bermain dengan kedua-dua puting. Jangan lupakan untuk menstimulasi bahagian bawah dan di antara dua payudaranya.

 
7. Biarkan putingnya basah, ketika anda berpindah ke payudara lain. Sambil anda menghisap puting, lakukan cubitan kecil sambil meraba payudaranya.

 
8. Sentiasa dengarkan setiap desahannya atau pergerakkan tubuhnya. Jika dia semakin menikmatinya, maka anda dibolehkan memuaskannya bila-bila masa sahaja.

 
9. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama. Cuba juga berbagai variasi lain.

 
Sentiasa ingatkan diri anda dengan mencium payudara isteri dengan tepat, maka anda dapat memberikannya klimaks terhebat yang belum pernah dialaminya sehingga isteri anda klimaks (terpancut) ketika anda menikmati payudaranya!

1 comment:

  1. Program Evolusi Yang menakjubkan!! Bina Network Bisnes anda dgn lebih cepat.
    Daftar Percuma http://bit.ly/1a01xw2
    http://bit.ly/1lA61OC

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...