Thursday 19 January 2012

Inilah 5 Lelaki Yang Paling Handsome Di Dunia

Ini ialah senarai lelaki paling handsome di dunia hasil carian google dan analysis world's most handsome guy. Sebab kita tak ada pertandingan RATA handsome, so mana mana lelaki handsome tersembunyi sepi dari pengetahuan umum.

Then, here is the list lelaki paling handsome di dunia. Apapun, disebabkan tiada kriteria khas, penilaian yang dilakukan adalah agak rambang dan berdasarkan persepsi personal serta analisis dari penilaian web site yang lain.

1. Imran Abbas dari Pakistan

"Imran Abbas is one of the best models of Pakistan. He's good looking, cute, amazing, and on top of everything he's also a great actor! He acts in several plays and teleplays, and is well, simply amazing! If you do not know who Imran Abbas is..then you must be living underground!"

Facebook: Imran Abbas


2. Sheikh Mohammeds son Hamdan

Putera raja Dubai. Dikenali dengan nama Fazza.

"His Highness Hamdan bin Mohammed bin Rashid al Maktoum (born November 13, 1982) is the Crown Prince of Dubai and the second eldest son of Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum and Sheikha Hind bint Maktoum bin Juma Al Maktoum"

Facebook: Fazza

3. Unknown image

Ini adalah kawan saya. Sorry, tak dapat bagitau nama dia.


4. Robert Pattinson
 
Arggghhhh, siapalah yang masukkan dia dalam list nie. Muka stim macam hisap ganja jer. Tak tahula menjadi kegilaan perempuan or not, tapi yang aku dengar lagi ramai gurls yang minat Jacobs (Taylor Lautner) berbanding Robert untuk lakonan dalam filem pontianak "Twilight".

Facebook: FB RP
Robert Pattinson
robert pattinson shirtless

5. Hrithik Roshan

Hrithik Roshan adalah pelakon terkenal Bollywood yang menggegarkan panggung dengan filem pertama beliau iaitu Kaho Na Pyar bergandingan dengan Amesha Patel yang cute lagi cun.



1 comment:

  1. Duduk sajo terima profit 1.5% setiap hari,.
    USD pulok tu, eh betul ke ni? ada yang tanya macam tu,..
    pergi lah cek BNM, SSM,
    Tapi aku tak lama lagi lama-lama Hari-hari Hari Rayaaaaa.......
    http://bit.ly/1guojOh
    Maklumat di:-http://bit.ly/1gCQIS8

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...