Saturday 7 January 2012

Lelaki Ini Mencekik Pasangan Gaynya Sehingga Mati Semasa Lakukan Seks

TRIBUNNEWS.COM - Seorang lelaki didapati bersalah mencekik pasangan gay-nya ketika sedang berhubungan seks dengan hot.Lelaki ini dinyatakan bersalah dalam sidang yang berlangsung pada Isnin (28/2/2011) dan dilapor The Australian.
 
Lelaki bernama David Richard Fraser (36) dinyatakan bersalah dalam pengadilan di South Australian Supreme Court kerana membunuh Luke Noonan (28) ketika asyik bercinta pada September 2009. Tubuh Noonan ditemukan di rumah Fraser di flat West Beach, Adelaide, Australia, dengan tali pinggang terlilit di lehernya.

 
Hasil otopsi memperlihatkan jika Noonan meninggal kerana tercekik. Pada sidang pembukaan Fraser awal bulan ini, Jaksa Penuntut Umum Sandra McDonald mengatakan pasangan ini menjalani hubungan percintaan yang sangat rapuh.

 
Ia menambahkan isu utama dalam kasus ini adalah Fraser tahu jika cekikan yang membuat Noonan meninggal dunia. Di akhir sidang, McDonald mengatakan jika sebelumnya Fraser dipenjara dengan kes yang sama tahun 2005 ketika berhubungan seks dengan seorang lelaki dengan mengikatkan sarung kaki di leher.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...