Sunday 1 January 2012

Wanita Bogel Mencuri Teksi

Insiden seorang wanita telanjang mencuri sebuah taksi dan kemudian lucunya setelah mencuri teksi itu wanita ini tertidur dalam teksi itu dalam keadaan bogel telanjang .Kejadian ini terjadi di Covington, Louisiana. Ketika mula menahan teksi wanita ini berpakaian lengkap dan meminta untuk di hantar ke Michigan.

Tetapi pemandu teksi itu menolak untuk membawanya ke Michiga dengan alasan bahawa Michigan terlalu jauh dari sana kerana jarak kira-kira 1.200 km dari Covington, Louisiana.

Wanita ini terus memaksa dan memujuknya, malah dia mulai membuka bajunya satu persatu dan telanjang bogel sebagai aksi protes. Pemandu itu menyuruhnya keluar dari teksi, tapi dia menolak. Jadi akhirnya pemandu teksi itu terus membawanya pergi ke balai polis terdekat.

Tetapi pemandu itu terluoa membawa kunci keretanya ketika dia dia keluar dari teksinya setelah tiba.Ini memberikan wanita itu satu kesempatan sempurna untuk mencuri teksi tersebut di depan matanya.

Polis mengatakan lucunya wanita ini tidak pergi sangat jauh – malah dia memandu hanya beberapa beberapa blok saja daripada balai polis, kemudian teksi di parking dan wanita itu jatuh tertidur telanjang bogel di kerusi belakang.

Wanita ini di kenali sebagai Jennifer Gille 29 tahun – akhirnya kemudian ditangkap dan didakwa dengan mengekspos dirinya sendiri dan mencuri kendaraan. Menurut juru cakap polis Gille ‘mungkin di bawah pengaruh beberapa jenis ubat-ubatan.”

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...