Friday 2 December 2011

Nazmi Faiz Bercinta Dengan Neelofa?

Nazmi Faiz, yang bakal menjadi pemain bintang Malaysia seperti Apek dikatakan mempunyai hubungan dengan Neelofa. Betul ke?

Sebaik saja pasukan bola sepak negara bawah 23 tahun iaitu Harimau Muda A berjaya meraih ibu emas di temasya Sukan Sea yang berlangsung di Indonesia baru-baru ini, nama pemain-pemain pasukan ini semakin menjadi sebutan ramai. Terutama sekali nama Nazmi Faiz pemain arkitek dan Khairul Fahmi Che Mat atau Apex yang menjadi penjaga gol kebangsaan.

Betul ke Nazmi Faiz dan Neelofa bercinta? Ke gosip gurauan je?

Selain Apex dan Nazmi Faiz, nama lain yang disebut gadis-gadis adalah Irfan Fazail, Fandi Othman, Syahrul Azwari, Nazmi Faiz, Yong, Izzaq Ramlan, Mahali Jasuli dan Muslim. Murai Batu dengar, ada diantara mereka yang diundi untuk menjadi calon suami. Wah! Hebat sungguh mereka semua.

Bagaimanapun, dari semua nama itu, ternyata pemain berusia 17 tahun iaitu Nazmi Faiz menjadi perhatian kerana telah mencatat satu corak permainan yang bagus walaupun dia belum mengambil Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

Dalam pada mendapat perhatian, nama Nazmi tiba-tiba telah dikaitkan dengan gosip seperti mana yang pernah terjadi kepada Apex iaitu dikaitkan dengan pelakon cantik lagi popular. Mengimbas kembali gosip itu, sewaktu tamat perlawanan Piala Suzuki yang lalu, Apex telah dikaitkan dengan Nora Danish.

Manakala Nazmi pula ketika ini sedang hangat dikaitkan dengan pelakon cantik Neelofa. Terkesima pula Murai Batu mendengarnya, apatah lagi nama Neelofa dikaitkan dengan Nazmi. Seakan sama dengan kes Apex yang telah dikaitkan kerana sebaran laman sosial twitter, Nazmi juga tidak jauh bezanya.

Murai Batu masih belum mengetahui puncanya, Tapi menerusi laman sosial Facebook telah menyebarkan gossip bahawa Nazmi ada keluar bersama Neelofa. Entah bila dan di mana itu Murai Batu kurang pasti. Tapi lebih hebat lagi, apabila Murai Batu dapat tahu bahawa Nazmi dikatakan adalah buah hati Neelofa.

Sungguhpun perkara ini telah tersebar dengan meluas, tapi Murai Batu merasakan ianya sekadar usikan saja. Apatah lagi Nazmi masih lagi bersekolah dan Neelofa juga masih menuntut di sebuah kolej. Pun begitu, hanya Neelofa dan Nazmi saja yang boleh memberikan jawapan yang pasti.

Apapun, Murai Batu harap, Nazmi boleh terus mempamerkan permainan yang hebat. Tidak kisahlah apa juga orang nak kata, yang penting Nazmi dan kawan-kawannya terus berjaya mengharumkan nama negara.
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...