Friday 30 December 2011

Atuk 74 Tahun Ini Adalah Raja Filem Lucah Di Jepun



Seorang lelaki berumur 74 tahun, Shigeo Tokuda mungkin dilihat seperti seorang datuk kepada beberapa cucu tetapi dia sebenarnya seorang bintang filem lucah terkenal di Jepun, lapor sebuah akhbar semalam.

Walaupun tidak mampu berdiri lama dan terpaksa menggunakan tongkat untuk berjalan, Tokuda masih aktif diranjang serta pernah membintangi lebih 300 filem lucah sepanjang kariernya.

Tokuda berhenti kerja sebagai ejen pelancongan empat tahun yang lalu bagi memberi sepenuh perhatian terhadap kerjaya lakonannya itu.

Dia yang sudah 15 tahun menceburi industri berkenaan juga dianggap sebagai pencetus minat terhadap filem lucah di kalangan warga emas di Jepun.

"Saya mahu melakukan sesuatu yang berbeza dan perkara yang jarang dilakukan oleh orang lain," katanya.

Tokuda juga dianggap sebagai raja perfileman lucah untuk golongan tua sejak pencabar utamanya meninggal dunia baru-baru ini pada usia 90 tahun.

Dalam setiap filemnya, Tokuda sering bergandingan dengan seorang lagi aktres filem lucah, Fujiko Ito yang berumur 72 tahun.

Bagaimanapun, Tokuda juga sering membuat kejutan apabila mampu beraksi dengan aktres yang lima dekad lebih muda daripada usianya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...