Thursday 29 December 2011

Lelaki Ini Berenang Sambil Membawa Patung Seks Masing-Masing

Vilnius - Para lelaki di Lithuania punya kegiatan khusus untuk merayakan hari yang mereka sebut sebagai hari lelaki nasional. Mereka berlumba renang, sambil membawa sebuah boneka seks miliknya.

Dari 200 peserta yang mendaftar, hanya 20 yang terpilih untuk ikut serta dalam lumba ini. Acara lumba dilakukan di Sungai Neris di Kota Vilnius. Demikian seperti ditulis the telegraph.co.uk, Ahad (29/5/2011).

Juara perlumbaan ini jatuh pada Liudas Pestininkas. Dia ditemani boneka seks seukuran wanita dewasa yang dinamakannya ‘Vaida’.

“Vaida gadis yang sangat baik. Dia juga gempak. Peserta lain tidak ada yang memiliki boneka se-cantik milikku,” kata Pestininkas.

Lelaki itu mendapat hadiah sebanyak 2000 litas.

Sebenarnya, hari lelaki nasional itu belum diakui secara rasmi. Acara itu baru sebatas digelar oleh sebuah radio. Mereka berharap suatu ketika, ada hari khusus untuk lelaki yang boleh dirayakan secara nasional.

“Kami telah melakukan kajian di internet dan semuanya setuju lelaki harus punya hari istimewa,” ujar program director radio yang menggagas acara itu, Mindaugas Stasiulis.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...