Friday 30 December 2011

Wanita Pandu Laju Tak Tentu Hala Ditahan, Rupanya Lakukan Onani

Melihat sebuah kereta yang meluru laju dengan aneh dan mencurigakan membuat polis jalan raya curiga dan merasa perlu untuk mengejar dan menghentikan pemandu kereta tersebut. Salah satu alasan polisi curiga adalah kaca kereta yang dipakai terlalu gelap sehingga pemandu sama sekali tidak nampak dari luar.

Kejadian tersebut terjadi di Elmwood Place, dekat Cincinnati di Ohio Amerika Syarikat  dimana aturan yang berlaku disana tidak membenarkan kaca kereta terlampau. Polis akhirnya mendapati seorang wanita yang  bernama Colondra Hamilton berusia 36 tahun adalah pemandu kenderaan Cadilac yang mencurigakan tersebut. Polis mendapati Hamilton juga terpengaruh minuman alkohol ketika memandu.

Yang aneh, ketika dihentikan polis , Hamilton ternyata saat itu sedang memandui sambil masturbasi dengan menggunakan alat bantu seks vibrator sambil menonton video porno yang  di laptop disampingnya. Keanehan itu diketahui karena polis melihat zip seluar yang digunakannya terbuka dan terdapat vibrator masih aktif di dalamnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...