Friday 9 December 2011

Tampar! Teknik Baru Untuk Membesarkan Payudara Yang Kecil



Khemmikka Na Songkhla yang berusia 44 tahun adalah satu-satunya manusia di dunia yang mengetahui teknik rahsia yang diwarisi daripda neneknya tentang kaedah urutan membentuk tubuh badan perempuan (payudara, muka dan lain2) dengan kaedah tamparan. Apa yang menarik adalah pihak kerajaan Thailand mengiktiraf kaedah rawatannya sebagai alternatif kepada pembedahan.
Sekarang dia bersedia untuk melatih 10 orang tentang tekniknya tetapi dengan bayaran yang agak mahal iaitu 10 million baht ($330,000) untuk kursus bahagian badan, 8 million baht ($260,000) untuk kursus bahagian payudara dan 5 million baht ($165,000) untuk kursus bahagian muka. Setakat nie terdapat 4 permohonan untuk mengikuti kursusnya.

Walaupun kebanyakkan rawatannya berjaya tetapi dia memberitahu terdapat golongan wanita yang tak dapat dia tolong seperti payudara yang terlalu kecil dan perempuan yang terlalu kurus. Selalunya dia akan menasihatkan pelanggannya untuk menambah berat badan jika terlalu kurus sebelum datang berjumpanya semula.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...